söndag 23 februari 2014

Nailart Sunday med OPI You Pink to Much

Naturligtvis var jag tvungen att testa något av lacken från  OPI nya glitterkollektion Spotlight on Glitter till veckans NailArt Sunday. Valet föll på rosaglittriga You Pink to Much. Jag var så nyfiken att jag bara snabbt lackade över lacket som råkade sitt på redan, en duokrom från Depend.

I You Pink to Much samsas varmt mellanrosa hexagonglitter med en massa smått prismatiskt glitter. Här har jag lagt det över ett lack i snarlik färg, men det kan säkert var häftigt över en mer kontrasterande färg också.

P'ssion har jämfört sina flaskor med äldre OPI-lack och visar att You Pink to Much är en dupe till Pink Yet Lavender. Intressant!

 Glöm inte klicka in hos LeLack för en massa tjusiga nailarts!

12 kommentarer:

  1. Det blev ju en fin kombination även om det inte var planerat! Jag är lite nyfiken på You Pink Too Much, ska nog testa det snart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det blev inte så dumt :) Där är många fina att hugga in på, svårt att välja :)

      Radera
  2. Det ser väldigt fint ut, glittrena verkar vara en spännande kollektion...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, såg att ni också fått nu. Kul!

      Radera
  3. Det är en spännande utveckling, att göra dupes på sina egna lack. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det faktiskt...
    Men snyggt är det, dupe eller inte.

    SvaraRadera
  4. En tjusig glitterbomb men jag såg också P'ssions inlägg. Funderar på hur OPI tänkte nu

    SvaraRadera