måndag 17 februari 2014

Blå måndag med Idun Minerals Blåklint

När det är en hel vecka sedan dagens öga fick komma fram bland alla spännande nyhetsutskick är det på tiden att sticka emellan med en sminkning! Här ser ni bland annat vårnyheterna Blåklint och Fjällsippa från IDUN Minerals på.

Jag gillar verkligen blått! Här har jag sparat lite på krutet, man kan enkelt få till mer intensitet om man vill, men jag tyckte att detta räckte en vanlig jobbdag. är en trevlig bekantskap på alla sätt och vis. Jag hoppas dessutom att mina ögon får vara med i veckans blå måndag, får se om Tove tycker att det är okej!

Här ser ni vad jag använt: nya skuggorna Blåklint och Fjällsippa från IDUN Minerals, mitt nyshoppade IsaDora Twist-Up Blush & Go i 82 Coral Island (färgprov), Even Better Eyes Dark Circle Corrector från Clinique, UDPP, concealern Havre från IDUN Minerals, IsaDoras Build-up Extra Volume Mascara (recension här) och Quickliner for Eyes Intense i Intense Mindnight från Clinique.

4 kommentarer:

  1. Jag gillar ju blått på ögonlock så det här var i min smak.

    SvaraRadera
  2. Det blev väldigt fint, kanonsnygga skuggor!

    SvaraRadera
  3. Kul att se den på (på någon annan än oss på kontoret dvs :). Den ser supefrin ut på dig!

    MVH
    Marie/IDUN Minerals

    SvaraRadera