söndag 16 februari 2014

Korallcirkus

Om man har lite olika rödaktiga nyanser i en korallmanikyr på lager i arkivet, får man vara med på NailArt Sunday hos LeLa? Lite skavt i tipparna, lite märken efter vantarna och småtrist vinterljus - men det är iallafall färgglatt! Lacken kommer från Depends vårkollektion 2014. 395 på lillfinger och tumme, 391 på ringfingret, 396 långfingret och 394 på pekfingret.

395 och är 396 väldigt lika, men inte så lika som det ser ut på mina bilder. Jag får fixa en bättre jämförelse längre fram. Fina koralltoner, hur som.

9 kommentarer:

  1. Klart att du får vara med, det är ju red-ish:)

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig manikyr, den ger mig vårkänslor!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, mig också, även om bilderna blev lite kassa :)

      Radera
  3. Så piggt och vårfräscht! Och himla fint:)

    SvaraRadera
  4. ser gärna skillnaden på dessa, har funderat på vilket jag ska köpa men har inte bestämt mig ännu.

    SvaraRadera