torsdag 20 februari 2014

Hårvård och styling från Sanotint i Sverige!

Kommer ni ihåg Sanotints naturliga hårvård som jag testade och gillade extremt mycket, men som ännu inte fanns i Sverige? Jag nåddes nyligen av nyheten om att de utökar sitt sortiment i Sverige med lanseringen av sex nya produkter: Fyra hårvårdsprodukter, Colourcare Shampoo & Conditioner, Sanotint Restructuring Balsam och Schampo för torrt hår, och två stylingprodukter -  en ekologisk(!) hårspray och ett mousse. Inte dumt alls! Både schampo, balsam och silkesmask var superbra när jag testade och jag tyckte det kändes himla trist att jag kanske inte skulle få tag på dem igen. Kul att de finns i Sverige nu!

Schampot kostar 159 kr och resterande produkter 189 kr. Sanotint säljs hos Life  och de nya produkterna lanseras i butik den första mars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar