fredag 21 januari 2011

Gårdagens


Gårdagens öga är verkligen inget märkligt. Precis som veckans övriga dagens är det sminkat i flygande fläng. Nu hoppas jag på bra fotoväder i helgen, för jag har mycket spännande att visa!


Jag använde skugga 1 och 3 och båda rougen ur fina julklappspaletten från Clinique, mineralfoundation från samma märke, UDPP, Instant Lift for Brows och YSL Touche Èclat. I min oerhört praktiska resepenseltub från Estée Lauder har jag lyckats få ner en minikajal (Urban Decay Corrupt) och Clarins Wonder Mascara.

Medan jag plitar ihop detta inlägget torkar naglarna till kvällens festligheter. Hoppas att jag lyckas fånga både naglar och smink på bild, för jag känner mig ganska fin! Hoppas att ni också har en trevlig fredagskväll!

5 kommentarer:

  1. Jättesnyggt! Trevlig helg på dig! :)

    SvaraRadera
  2. Snygga färger helt i min smak, fin palett det där :).

    SvaraRadera
  3. Glömde säga att jag ser fram emot att få se vad du har köpt.Frestare där ;-)!

    SvaraRadera
  4. Vacker fräsch sminkning! Din julklappspalett verkar bli välanvänd:)

    SvaraRadera
  5. Josephine: Tack! Och detsamma till dig :)

    Lida: Tackar! He, he, rapport kommer!

    Emma P: Tack! Jag, det blir den verkligen!

    SvaraRadera