lördag 8 januari 2011

En beauty 3a: Behov...


Egentligen är mina beautybehov ganska tillfredsställde för ögonblicket, men här är tre små saker som gärna skulle få flytta hem till mig just nu:

1. Confessions of a Concealoholic har jag spanat på sedan den släpptes. Med tanke på hur många concealers jag redan har är väl behovet tveksamt, men inför tankar på starkt vårljus gör det sig ändå påmint.

2. Även om jag är nöjd med min That Gal är jag ändå sugen på en ny tub med Lumenes Beauty Base Crystal Radience Primer, då min gamla nyligen tagit slut. Den ger så otroligt fin lyster och passar bra både som highlighter till exempelvis brynben, amorbåge eller kindben, eller som lystergivare till hela fejan utblandad i dagkrämen.


3. Som jag nämnde igår, och precis som Beauty 3a:ns upphovskvinna själv, behöver jag en ny mild deo. I vänta på bättre använder jag en från Rexona som jag hade på lager här hemma, men den kliar och är hemsk. Helst vill jag ha Biotherm Deo Pure igen men den är ruskigt dyr!

Vad behöver ni just nu?

9 kommentarer:

  1. Måste erkänna att jag är väldigt dålig på att använda concealer...

    SvaraRadera
  2. Shamrock: Jag var det tidigare, men nu gör det så himla stor skillnad, särskilt under ögonen!

    SvaraRadera
  3. Har för mig att jag såg Confessions of a Concealoholic på rea hos Lookfantastic, har varit lite sugen på den också men behöver den ju inte egentligen så jag har velat.....

    SvaraRadera
  4. Ohhh Confessions of a Concealoholic !!!! Jag skulle kunna döda för denna, eller nästintill åtminstone!

    SvaraRadera
  5. Lina: Nu verkar den vara slut där :( Den är ju ganska dyr hur som. Svårt!

    Sminkhörnan: Kanske tur att jag ännu inte skaffat den då ;) Den ser verkligen fin ut! Märkligt nog har jag aldrig lyckats spana in den live...

    SvaraRadera
  6. Jag måste snart köpa en ny concealer. Med den paletten borde man ha både livrem och hängslen.

    SvaraRadera
  7. Linda: Ja, den är nog ett bra val!

    SvaraRadera
  8. Ett jobb vore inte dumt... eller ett riktigt bra läppbalsam kanske.

    SvaraRadera
  9. Fröken Frodig: Jobb är verkligen a och o! Hoppas att du hittar ett snart!

    SvaraRadera