fredag 7 januari 2011

Nytt hos mig från Kérastase


Jag hade den stora turen att få ett lyxigt kit från Kérastase i julklapp av mina föräldrar. I kittet ingår schampo (eller Bain Satin som Kérastase kallar det) och en hårinpackning. Båda är i serien Nutritive som passar för torrt och lockigt hår. Perfekt för mig!


Min syster och min mamma fick också varsitt paket, jag var tvungen att ta en bild för det såg så lyxigt ut med alla tre serierna tillsammans! Systeryster har precis slingat håret så hon fick Réflection för färgat hår, och vår mamma fick Age Premium för moget hår. Mogen hy känner jag till, men moget hår?! Det blir spännande att höra vad hon tycker om det!

3 kommentarer:

  1. Åh vilken lyx! Hoppas att du blir nöjd med julklappen =)

    SvaraRadera
  2. Gud så lyxigt! Jag hade en gång ett sånt schampoo i turkos flaska, tror det var för hårbotten som inte mådde så bra, gillade det schampoot.

    SvaraRadera
  3. Josephine: Jag har hunnit testa två gånger, och det känns riktigt bra!

    Ninni: Ja, verkligen lyxigt! Det är nästan lite för dyrt för att man ska få för sig att köpa till sig själv.

    SvaraRadera