fredag 14 januari 2011

Cliniquebonus och lack på Åhléns


Till och med den 3/2 kan man hitta denna fina Cliniquebonus på Åhléns. Gåvan innehåller:
  • Repairwear Laser Focus Wrinkle & UV Damage Corrector, 15 ml
  • 7 day Scrub Rinse-Off Formula, 30 ml
  • All About Eyes, 7 ml
  • Dramatically Different Moisturizing Lotion, 30 ml
  • Even Better Makeup i färgen Neutral, 15 ml
  • High Impact Lip Colour SPF 15 i färgen Rosette, 4 g
  • High Impact Mascara i svart, 4 g
  • Blushing Blush Powder Blush i färgen Smoldering Plum, 1,8 g
Jag tänker ligga på lur till den 24/1, då slår jag till på en ny Clarifying lotion!

Åhléns har även nagellacksveckor just nu. Jag tyckte att annonsbilden var så läcker att jag helt fräckt publicerar den här. Följ länken här för att se när du kan bli lackad på ditt Åhléns.


Det är också "ta tre, betala för två" på lack från Depend och Viva la Diva.

Tävlingen pågår i en timme till. Missa inte!

4 kommentarer:

  1. Jag fick ovan Repairware av sambon för 2 veckor sedan och använt sedan dess. Strax efter applicering känns det kylande och lätt stramande i huden. Tycker det börjar ha effekt, hyn ser "piggare" ut och aningens tajtare... Känns även behagligt mjuk, gillar denna än så länge skarpt. Ska bli spännande och se hur det blir efter de 12 veckorna som det ska hända mest inunder.

    SvaraRadera
  2. Marianne: Oj, så spännande! Det låter ju som att den verkligen fungerar!

    SvaraRadera
  3. Har Repairwear Laser Focus Wrinkle & UV Damage Corrector här hemma. Skulle i måndags ha börjat använda den och lite annat från Clinique, men tog av gammal vana min vanliga hudvårdsrutin.

    Fast nu på måndag startar jag, det ska bli riktigt intressant att se ifall Repairwear Laser Focus kan få till en uppfräschning av mitt ansikte.

    SvaraRadera
  4. Carina: Det ska bli jättespännande att höra vad du tycker om den sen!

    SvaraRadera