måndag 10 januari 2011

För trött


Jag hade tänkt visa er dagens öga här, men jag är alldeles för trött av första jobbdagen efter semestern. Dessutom har jag glömt ta bilder. Ni får istället hålla tillgodo med en slappande Simson! Många sminkbloggare visar ju fina kattbilder och jag vill inte vara sämre. Tyvärr har jag ingen egen kisse att visa upp. Simson är en hittekatt som en dag för några år sedan reslut flyttade in hos min superallergiska föräldrar. Där bor han nu i högsta välmåga och han är verkligen en förebild i slappande! Utom när han gör världen osäker för allsköns smådjur, förstås...

Godnatt på er!

9 kommentarer:

  1. Sov så gott! Vilken söt liten katt :)

    SvaraRadera
  2. Simson!!! Finaste tjo-kissen!! (och det säger jag i de mest positiva ordalag, tjockisse är ett fint ord här hemma och betyder inte nödvändigtvis tjockis.:)

    SvaraRadera
  3. Vilken goskisse! Klarar de av att ha honom fast de är allergiska? Jag är också allergisk mot katter, hos mig hade han nog inte fått bo kvar tyvärr... Förstår dig helt och fullt beträffande sminket. Själv försov jag mig i morse. Sminkade mig dock, skippade frukost istället och åt på jobbet...

    SvaraRadera
  4. Vilken sköning:). Ja, lustigt det där att många beautybloggare har katter eller djur övh. Jag är inget undantag utan har två underbara katter.

    SvaraRadera
  5. Vilken sötnos det är, har inte visat mina småkatter i bloggen på länge nu. Kanske är dags för en liten update för dom har växt så det knakar! :)

    SvaraRadera
  6. Haha, vilken härlig bild! Han är hur söt som helst!

    SvaraRadera
  7. Underbar! Grannens katt flyttade hem till mina föräldrar, de kom och hämtade hem honom ibland, men han ville hellre bo hos mina föräldrar så till slut gav de upp. Katter bestämmer själva. Tyvärr lever inte den katten längre, han blev gammal och trött till slut.

    SvaraRadera
  8. Carina: Tack!

    Basteth: Simson tar tjo-kisse som en komplimang :)

    Emma P: De klarar sig förvånansvärt bra med allergin. Märkligt, men bra :) Rimlig prioritering med smink/frukost. Idag åt jag hemma, men sminkade mig på jobbet...

    Linda: Hoppas att vi får se dem också någon dag!

    Honi: Ja! Visa!

    Ninni: De bestämmer verkligen själva! Det är så himla charmigt! Alltid sorgligt när de blir gamla, dock :(

    Patrícia: Tack :)

    SvaraRadera