lördag 1 januari 2011

Nyårsstassen


Jag har kameran full med härligt nyårssuddiga bilder. Det blir nog bäst att dela upp på två inlägg! Vi ställde till med smokingmiddag i vårt hus och jag hade på mig en grön klänning med svart spetsdetalj på livet. Lite amatörmässiga modebloggsbilder, men det får vi leva med! Vad hade ni på er igår?


I håret hade jag en antik påfågelfjäder som jag hittat i en amerikakoffert på en gammal släktings vind. Perfekt för mig som varken har tid eller talang för hårfix!



På naglarna blev det tillslut China Glaze Cheers to you, det var helt enkelt enklare att få till en fin sminkning i grönt och silver.

Attans, nu dyker det upp svärföräldrar i farstun. Sminkningen får vänta tills senare ikväll. God fortsättning så länge!

12 kommentarer:

  1. Vilken snygging!

    Klänningen är verkligen vacker :) När jag såg färgen på klänningen tänkte jag direkt på Chanels nya vårlack Black Pearl. Lacket hade passat perfekt till den klänningen.

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar klänning, verkligen skitsnygg! Gott nytt år på dig!

    SvaraRadera
  3. Shamrock: Tack!

    Nailtastic: Tack!

    Carina: Tack :)

    Det lacket har jag också spanat in, det känns verkligen som ett lack för mig!

    Ninni: Tack snälla du!

    Emma P: Tack så mycket! Goaste nya året till dig också :)

    SvaraRadera
  4. Superfin klänning, vackert hår, tjusiga naglar... Ja, du ser strålande ut helt enkelt!

    SvaraRadera
  5. Sminkan: Tack söta du! Jag kände mig jättefin :)

    SvaraRadera
  6. Underbar klänning. Jag gillar de här bilderna när man får ser "glimtar" av dig.

    SvaraRadera
  7. Smashing! Den gröna färgen och din hårfärg är ju en perfekt kombo :).

    SvaraRadera
  8. SminkJante: Tack, kul att höra :)

    Line of beauty: Tack! Jag trivs väldigt bra i den!

    Heartcore: Tack!

    SvaraRadera