måndag 28 april 2014

Sommarens minilack från Depend 2014

Tillåt mig presentera sommarens minilack från Depend, år 2014. Det är ett gäng krämiga pasteller med knalligare inslag. En karamellrosa, en orangekorall, en mörklila och en flera toner i ljus blåskala. 
 
Här ser ni flaskorna som väntar på lackning hos mig. Visst ser det ut som ett trevligt gäng? Knappast banbrytande, men ändå härligt sommarglassigt. Vad tycker ni om Depends sommarkollektion 2014? Är det någon färg ni gärna vill kika närmare på?

9 kommentarer:

  1. Jag ser fram emot att se flera av färgerna! =)
    Men håller med om att färgerna inte är helt banbrytande.

    SvaraRadera
  2. De ser underbart knalliga ut!

    SvaraRadera
  3. Nej, inte direkt banbrytande färger (Jag tänkte direkt på årets vårkollektion) men jag gillar att de har både mörka och ljusa lack. Ska bli kul att se dem ett och ett. Jag gillar blåskalan =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är kul med blandningen i en lite spretigare kollektion!

      Radera
  4. Ser ut att vara riktigt härliga färger som passar till våren sommaren

    SvaraRadera
  5. Inte nytänk men härliga sommarfärger! Sen tycker jag inte det gör något när Depend släpper färger vi har sett förr eftersom de i regel har humana priser och bra formula.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis, det kan vara ett bra sätt att få tag på färger man fått slut på eller missat tidigare.

      Radera