tisdag 1 april 2014

Rose of Light!

Tisdag, veckans tråkigaste dag, kan behöva piffas upp med lite glitter, eller vad säger ni? Tillåt mig presentera tre lager Rose of Light från OPIs Spotlight on Glitter!

Rose of Light är fullproppat med smått champagnefärgat glitter blandat med större bitar prismatiskt glitter. Både fint och användbart tycker jag! Här har jag det så gott som täckande, men jag har testat gradient-tippar också, och det blev jag väldigt nöjd med.

 
Det beigea skimmerlacket jag har som underkläder här är något av det sämsta och fulaste jag testat. Mer om det en annan dag.... Vad förgyller ni naglarna med denna tisdag?

9 kommentarer:

  1. Fint lack! Men den här dagen är inte tråkig, jag hade tur med rödljusen och färjan på morgonen, solen skiner och jag trivs på jobbet! Jovisst man hade ju kunnat ligga på en sandstrand nånstans söderut med en paraplydrink, men jag ska iaf till Berlin i helgen så jag är nöjd! Dessutom är det ju vååååår!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vad gött att du haft en bra dag! Berlin kommer att bli så härligt :) Jag har egentligen haft en ganska bra dag, men tisdagar känns så långa på jobbet...

      Radera
  2. Helt rätt att glamma upp en helt vanlig tisdag:)

    SvaraRadera
  3. Ett jättefint glitter och helt rätt med lite vardagsglamour! Fast för min del är måndagar tyngst måste jag nog säga, när den är gjord känns det i alla fall lite lättare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! Det är verkligen skönt att helgen hägrar nu :)

      Radera