fredag 25 april 2014

Holofredag - live från trädgården

 
Nu är det äntligen dags för veckans holofredag! Idag är det inget fuskande med schemaläggning, utan dagens naglar på riktigt, lackade med nyanlänt lack, fotograferade i trädgårdssolen.


Jag har äntligen fått tummen ur och lagt en beställning hos Edgypolish. Här ser ni GlitterGal Citrine. Himla fint och lättlackat. Jag är väldigt nöjd, både med mina köp och med snabbheten i butiken. Nu ska jag fortsätta leka med son, hund och mormor i trädgården. Hoppas att ni alla har en fin fredagseftermiddag!


   

   

13 kommentarer:

  1. Väldigt fint lack, även om jag nog hade önskat lite mer tryck i färgen! Men holo är ju alltid fint oavsett :D Jag är med idag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag måste säg att jag också hoppats på lite mer tryck i färgen här, men regnbågarna var ju bra ;)

      Kul att du är med!

      Radera
  2. Så härligt lack! Det var molnigt här när jag fotade så min regnbågar är nästan obefintliga. Härligt att få njuta av dina :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Moln är ju bara för trist, särskilt på fredagar!

      Radera
  3. Fint, gillar den gulaktiga färgen. Visar också ett lack jag har på mig, nu i skrivande stund. =)

    SvaraRadera
  4. Jag har varit lite sugen på Citrine tidigare, men backat p g a priset. Det är riktigt fint, men jag tror faktiskt att jag kan leva utan.

    Jag lyckas vara med idag igen! Nu är det holosäsong för min del! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är själv lite chockad över min slösiga beställning...


      Kul att du är med!

      Radera
  5. jättefint, glittrar ikapp med solen ;)

    SvaraRadera
  6. Citrine ser bättre ut på dig än på mig. På mig såg det ut som gammalt kiss.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, oj! Men jag tyckte säkert att de var fint på dig för det är nästan alltid efter dina bilder jag blir shoppingsugen :)

      Radera
  7. Jag tycker inte färgen är nån riktig hit, men det är en vacker effekt. Kul att du beställde från Edgy, ser fram emot att få se de andra inköpen:)

    SvaraRadera