söndag 13 april 2014

LOTD IsaDora Rio Carneval

Hög tid för mer läppar i bloggen, tillåt mig presentera två läppglans ur IsaDoras Rio Carneval Lips & Nails Summer Spring 2014. Ni ser Moisturizing Lip Gloss (109 kr) heter Tiger Lily och Lollipop.
 
Här ser ni Tiger Lily, nudefärgat med tämligen diskret väldigt smått guldglitter. Mjukt och skönt i en lättanvänd kulör.

Lollipop är riktigt rött med läpplacks-finish. Oerhört snyggt, men kräver mer mod att bära. Jag har använt mitt en del och rekommenderar det varmt. Några bilder till på det!

6 kommentarer:

  1. Äsch då, jag trodde det skulle vara lite mer tryck i färgen på Tiger Lily, nu får jag nog byta till Lollipop på önskelistan istället för det såg mycket finare ut :) Tack för jämförelsen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varsågod, kyl att du hade nytta av den :)

      Radera
  2. Oj vilket tryck det var i Lollipop! Trodde alla de glossen var skira...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja, de är nog ganska olika! Man får googla swatches innan man shoppar :)

      Radera
  3. Tiger Lily såg ju väldigt blekt å färglöst ut men lollipop ser helt fantastiskt ut med mycket färg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ett riktigt festligt och fint glans!

      Radera