fredag 4 april 2014

IsaDora Rio Carneval Lips & Nails Spring Summer 2014

Vilka härliga sommarkänslor jag fick av att hitta detta i brevlådan! Tiden är knapp (ursäkta bildkvallen...) så vi går direkt på innehållet, nämligen vårens och sommarens nagellack och läppglans från IsaDora 2014 - fyra nya färger av Wonder Nail och en nya färg Moisturizing Lip Gloss. Det rör sig om härliga sambafärger i hela korallskalan med ett grönt gästspel. Jag gillar, vad tycker ni?

Här ser ni de fyra nya lackfärgerna 782 Flip Flop, 787 Peachy Colada, 785 Beach Pearl och 784 Copacabana. Är lite skeptisk till pärlvarianten, men övriga ser fina ut, särskilt Copacabana!

Alla lacken: 759 Atlantis, 735 Hot Hibiscus, 193 Pure Coral, 713 South Beach, 784 Copacabana, 785 Beach Pearl, 787 Peachy Colada och 782 Flip Flop. 762 Knock Out Pink ingår också, men den hittade jag inte här hemma. Följ länkarna för att komma till NOTD:s.

Många fina färger! Pure Coral och South Beach är nog två av mina mest använda lack.

Den nya färgen av Moisturizing Lip Gloss (109 kr) heter Tiger Lily, den får ni se på inom kort! Glossen och nagellacken finns i butik från och med vecka 13. 

Vid köp av ett Wonder Nail och ett Moisturizing Lip Gloss får man ett sådant tjusigt armband som dem ni kan beskåda på pressinfon i översta bilden.

4 kommentarer:

  1. Ja jag fick också klara sommarkänslor av dem! Pärllacket känns totalt off men de andra gillar jag. Har också ett par hemma sedan tidigare...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst fick man! Och nu går jag i skittle-tankar :)

      Radera
  2. Atlantis ser ut att vara en väldigt härlig färg

    SvaraRadera