tisdag 22 april 2014

Prickiga påsknaglar

Visserligen har vardagen dragit igång igen, men jag har fortfarande påskiga naglar idag. Här ser ni en prickig skittle med Where Did Suzi's Man-go? och Kiss me, I'm Brazilian ur OPIs vårkollektion 2014 Brazil, 760 Poseidon och 557 Scuba Blue från IsaDoras Aquatic Trend Colors Summer Spring 2013 och L'Oréals Color Riche i 302 Exotic Canaries.

Här ser ni de fem lacken. Nu är det färdigpåskat för i år, här är en sammanfattning av mitt lilla påsktema:
Nu ska jag kasta mig över de spännande nyheterna Gel Nail Lacquer från IsaDora

13 kommentarer:

  1. Fint! :)
    Jag hade planer på att göra prickiga naglar jag med men först så jobbade jag hela påsken (som alltid visserligen) men sen har jag varit hos pojkvännen, har inte dotting tools här.. än ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Haha, vissa flyttar in en tandborste, andra flyttar in naglegrejs :)

      Radera
  2. Det här var kanonsnyggt, så piggt och fint och perfekt till påsk!

    SvaraRadera