onsdag 9 april 2014

Knallgrönt onsdagsöga

Det var länge sedan jag hade några naglar att bjuda på grön onsdag. Tur att Karin välkomna även ögon! Här ser ni ett knalligt grönt öga från helgen som gick.
 
Jag har Feeling Fresh från MAC i yttre ögonvrån, Nice Stems! från Too Faced på nästan hela ögonlocket och Daytime från Kicks Private Label upp till brynet.

Lite prylar gick det åt: CORALista från Benefit Superprimer Color Corrects Redness (recension här!) från Clinique, nya sitftet Colour Crush Shine i 15 Fuchsia Flirt (färgprover) och Shimmer Waves Coral från The Body Shop, de tre ovan nämnda ögonskuggorna, QQuickliner for Eyes Intense i Intense Ivy från Clinique, 24/7 glide-on eye pencil i Covet från Urban Decay, Green Card från Make up Store och Inliner från IsaDora.

14 kommentarer:

  1. Vilken grym färg!! Tack för inspirationen. :)

    SvaraRadera
  2. Jäkligt snyggt, eyelinern ser helt underbar ut!

    SvaraRadera
  3. Åh vad jag blev sugen på grönt igen, tror jag måste fixa en grön sminkning idag! Jättefint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ser fram emot grönt hos dig också :)

      Radera
  4. Verkligen snygg ögonmejk, knalliga färger lyfter till fest! Eller till vardags för den delen, ibland känner jag inte för att vara kontorsdiskret så då åker både knallgrönt eller orange på! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, ibland behövs det lite extra färg på jobbet :)

      Radera
  5. Grönt är skönt! :D
    Jag kan dock inte förstå varför jag ännu inte äger Green card från MUS, den skriker ju mitt namn!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja :) Du måste skaffa Green Card, ni kommer verkligen att trivas ihop :)

      Radera