onsdag 23 april 2014

Grön onsdag med Fresh Mint

Jag har haft himla svårt att hålla reda på dagarna denna veckan, men idag är det iallafall onsdag, och det betyder naturligtvis grön onsdag! Lacket ni ser här är Fresh Mint G343 från vårens och sommarens GelLack från Depend år 2014 (se alla färgerna här).

Inte dumt alls, utom att jag hade hoppats på en färg mer lik den på etiketten. Det är ju lite lurigt med gellacken, att man inte kan vara så säker på färgen förrän den väl är på.

En annan fin glasspstell, Candy Floss, från samma kollektion hittar ni på här.

6 kommentarer:

  1. Synd att färgen inte stämde med etiketten, men det var fint ändå!

    SvaraRadera
  2. Jag förstår att du blir besviken att det inte var samm färg som etiketten, men jag tycker att den var underbar =)

    SvaraRadera
  3. Det är rätt irriterande att man inte kan se lacket i flaskorna faktiskt. Särskilt som man ju då kan riskera att ha mindre lack kvar än man uppskattar. Är glad att IsaDora satsat på genomskinliga flaskor men hade helst sett att även topplacket var i genomskinlig flaska...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är ju lite dumt. Detdär med mängden har jag inte ens tänkt på, men det är ju superdumt om lacket tar slut mitt i lackning...

      Radera