tisdag 15 april 2014

Nyhet: Vichy Idéalia Eyes

Nyheten Vichy Idéalia Eyes (279 kr/ 15 ml) är en ögonprodukt som förenar hudvård med makeup i en enda produkt. Den lovar vackrare hud runt ögonen, med mindre skuggor, jämnare hudton, mindre mörka ringar och mer lyster.

Vichy Idéalia Eyes innehåller bland annat DRM Bright-komplex, koffein och vitamin B3 och är anpassad för den känsliga ögonområdet. Den är berikad med Vichys kännetecken, det lugnande och stärkande thermalska källvatten från trakten Vichy och har en speciell mjuk silikonapplikator. Jag tycker att den ser ut att påminna om min favorit Even Better Eyes Dark Circle Corrector  från Clinique, och blir väldigt sugen på att prova! 

I presstexten finns en kort beskrivning av målgruppen, och ja, jag passar mycket bra med datorjobb med pendling och sist men inte minst den hackade sömnen man kan få som småbarnsförälder. Funkar Vichy Idéalia Eyes för mig funkar den nog för de flesta! Annat jag testat ut Idéalia-serien gillade jag, så förhoppningarna är höga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar