torsdag 10 april 2014

IsaDora 785 Beach Pearl


Märkligt nog gav jag mig på det minst spännande av allt fint i IsaDoras Rio Carneval Lips & Nails Summer Spring 2014 först. 785 Beach Pearl råkade alltså bli årets födelsedagsnaglar hos mig i år. Jag får råda bot på det under dagen ska bara klara av arbetsdagen och vända hem till familjen för firande först. Som jag längtar!

Inte mycket mer att säga om lacket. Jag gillar varken färg eller finish. Bra torktid dock. Övriga färger i Rio Carneval Lips & Nails 2014 ser finare ut!

8 kommentarer:

  1. Oj, fyller du år? Grattis! Hoppas du får en dräglig dag på jobbet och en fin dag/kväll när du kommer hem!
    Lacket får mig att tänka på ett lack från min barndom; Pierre Robert nr 6 (Gud vad man kommer ihåg vissa saker!) ett ljusrosa pearl/frost som jag tyckte var så fint. Då. Vi pratar sjuttiotal. Det lockar inte direkt nu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla :)

      Haha, minnen! Mitt första läppstift kom från Pierre Robert, mycket tjusigt och oranget....

      Radera
  2. Grattis på födelsedagen! Hoppas du får ett härligt firande!
    Lacket var väl däremot ingen höjdare... :-P

    SvaraRadera
  3. Nämen grattis, är du oxå med i 10 april klubben?

    SvaraRadera
  4. Grattis! Hoppas du haft en fin dag och får en bra födelsedagskväll! Lacket är inte kul, men nu har du det iaf överstökat:)

    SvaraRadera