lördag 5 november 2011

White Lie In a Flash Nice Ash



Igår slog jag till på en mjuk silversotning med skuggorna White Lie, In a Flash och Nice Ash ur Smokey Eye Shadow Collection från Too Faced.


Till ögonen använde jag också Beauty Base Eyeshadow Primer från Lumene (på ena ögat), maskaran Silfr från Idun Minerals, UDPP (på andra ögat, alla primers jag testar ställs emot denna extrembra sort), Clinique Instant Lift for Brows och 24/7 glide-on eye pencil i Gunmetal från Urban Decay. Gunmetal är min favorit bland grå kajaler. Så snygg!


Som bas använde jag foundation från IDUN Minerals (recension här!), solpuder från Physicians Formula, Lumene Touch of Radince Highlighter, Beauty Base Dark Under Eye Concealer från Lumene, IsaDoras Light Touch Natural Radiant Makeup, Touch of Radiance Blush i nyansen Radiant Blush (färgprov här!) och Beauty Base Crystal Radience Primer också från Lumene.

5 kommentarer:

  1. Fint! :)
    Sv: Ja det kan vara lite jobbigt ibland, men så är livet. Ens föräldrar ska ju dö före en, även om det kanske inte var meningen att hon skulle gå bort när jag var 20 år. Men det har gjort mig till en starkare människa :)

    SvaraRadera
  2. Mycket snyggt! Gillade färgerna!

    SvaraRadera
  3. Blowfish: Tack!

    Sminkan: Tack, jag också1

    SvaraRadera