söndag 13 november 2011

Tävlingsadags: Har du något att dölja?


Flera bloggar kör härliga adventskalendrar i december. Jag är också sugen, men känner på mig att jag inte skulle reda ut det tillsammans med heltidsjobb. Därför tänkte jag ordna lite tävlingar för att muntra upp novembermörkret istället. Först ut är en tävling för er som är mindre likbleka än jag själv. Vinsten består av Beauty Base Cover Stick i 03 från Lumene och IsaDoras nya Anti-Shine Mattifying Powder SPF 15 i kulören 32 Matte Mocca. Båda är lite för mörka för mig och kommer ur pressutskick som nått mig nyligen. Pudret är orört men fotograferat och concealern är helt oöppnad med plomberingen kvar.

Hur tävlar man? Jo, man lämnar en kommentar här där man motiverar varför man är sugen på concealern och pudret. Kommentaren ska vara på plats innan senast midnatt mellan torsdag och fredag. Man behöver inte ha en blogg, Twitter eller Facebook för att tävla, men man får större vinstchans om man tipsar vidare. Vinnaren presenteras på fredag, glöm inte kika tillbaka då för att se om du vunnit!

Tack till Lumene och IsaDora för vinsterna!

7 kommentarer:

  1. Jamen jag har ju tänkt att köpa det pudret! Alla som recenserat IsaDora's andra puder har bara varit positiva till dem. Concealers går alltid åt också juhu! Klart jag vill vara med. :-)

    SvaraRadera
  2. Åh jag vill va med och tävla! Ser alltid så trött och glåmig ut nu när det snart är vinter. Solbrännan är borta och jag känner mig sliten efter massor av jobb och alldeles för lite sömn. Kanske lite "Cover Up´s" gör susen, så man iaf känner igen sig själv i spegeln, när man sveper förbi den ;-)

    SvaraRadera
  3. i'm in! jag är sugen för att jag helt enkelt älskar smink. & det finns väl inget vackrare på hösten än en felfri, matt hy? gaaah!

    :D

    SvaraRadera
  4. Jag är med! Har hört så otroliga bra recensioner om pudret och är riktigt sugen på att testa det:) och concealers är ju aldrig fel det heller;)

    SvaraRadera
  5. Jag har en väldigt blank t-zon och pudret skulle passa perfekt för att matta ner den. Concealern får täcka mina röda acneärr :)

    SvaraRadera
  6. Det här skulle bli perfekta presenter till en rar person som snart fyller år! Hon har lite mer ton i huden än vad jag har (som också är en blekrumpa,hehe..) så jag är gärna med och tävlar. :D

    SvaraRadera
  7. Jag skulle vilja ge detta till min syster som nyss har fått en dotter! Hon har lite mer färg än mig och tror att det skulle passa henne perfekt!

    SvaraRadera