tisdag 1 november 2011

Dagens naglar:



Igår och idag har jag haft KICKS Nailpolish Bohemian Chic som jag köpte för ett tag sedan på naglarna. Det är en fin färg, men formulan krävde tre lager (fomulan på övriga testade lack har varit bättre.). Färgåtergivningen på bilderna stämmer hyfsat. Det är inte lätt när bilder som dessa är de bästa jag fick ihop trots att fotograferat utomhus mitt på dagen! Eventuellt påminner färgen lite om Mavalas Tangerine, men jag är i ärlighetens namn för trött för att klättra uppför trappan och se efter. Ett fint höstlack hur som!

9 kommentarer:

  1. Fint och höstigt!

    SvaraRadera
  2. Det där har jag också och DET gillade jag. ;)

    SvaraRadera
  3. Det var snyggt och det skulle passa perfekt till min sminkning idag

    SvaraRadera
  4. Har funderat på att skaffa just den där nyansen, för den ser så underbar ut i flaskan...
    =)

    SvaraRadera
  5. Superfint lack.

    Vill tipsa om tävlingen jag har i min blogg i morgon. Priserna är skönhetsprodukter från Tikei och e.l.f.

    Hoppas du haft en bra dag :D

    SvaraRadera
  6. Hej, ville bara tipsa om mitt nya favvolack som sitter på mina naglar o tånaglar nu, OPI(Bogotha Blackberry), påminner lite om Mavala(Madras).

    SvaraRadera
  7. Lillasyster: Tack!

    Mrs Data: Tack! Jag kommer ihåg att jag såg det hos dig :)

    Shamrock: aha. Jag matchar också med sminket.

    Lady Jenna: Tack! Möjligen är det liiiite finare i flaskan än på, men det är fint.

    Annika: Tack!

    Peter: Det lacket har jag sett, det är superfint :) Och Peter, när ska du börja nagelblogga? Ja väntar!

    SvaraRadera
  8. Åh vilken härlig färg! Måste jag hålla utkik efter :)

    SvaraRadera
  9. Michan- Beauty by M: Tack! Håll utkik :)

    SvaraRadera