onsdag 2 november 2011

Nyheter från Clinique i Turnaround-familjen


Den sjunde november släpper Clinique två nya medlemmar i Turnaround-familjen i ny upplaga, ett serum och en nattkräm.

Turnaround Overnight Radiance Moisturizer
(470 kr/50 ml) är en nattkräm som hjälper hudens cellförnyelse på traven under natten, vilket ska ge extra bra effekt eftersom det är då kroppen reparerar sig själv. Den ska även ge en rejäl fuktkick och lämna huden mjuk och strålande. En av exfoilerarna i krämen är salicylsyra, vilket gör att jag tror att den är som klippt och skuren för mig. Jag brukar älska produkter med just salicylsyra!

I serien lanseras också Turnaround Concentrate Extra Radiance Renewer ett serum med samma effekter som kan användas såväl dag som natt. Serumet finns i två storlekar, 30 ml för 455 kr eller 5o ml för 630 kr.

Psst! CliniquebonusenÅhléns varar ett tag till om jag inte minns fel. Och attans att jag själv inte hade koll på att dessa nyheter var på ingång när jag shoppade loss....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar