tisdag 1 november 2011

Nyhet: IsaDora Graffiti Glitter Nails - med swatches


IsaDora släpper spännande nyheter stup i kvarten. Nu är det dags för fyra tjusigt metallicglittrande krackellack. Visst är man lite småtrött på krackel vid det här laget, men när de glittrar också kan man ju inte annat än att bli sugen!


Ett av lacken, rosa 813 Pink Flame, glittrar till och med lite holografiskt! Till höger om Pink Flame ser ni 812 Silver Flicks, 814 Mad Blue och 811 Gold Bomb. Jag tycker att det är himla kul att ett svenskt märke sprutar ut så mycket spännande nyheter. Heja IsaDora!




Här ser ni några supersnabba färgprover över lacket jag råkade ha på mig när jag hittade glitterbomberna i brevlådan. Jag lyckades inte riktigt applicera tillräckligt tjockt av silverlacket, men visst ser de fina ut?

Graffiti Glitter Nails kostar 69 kr och finns ute i butik nu. Vilket blir ni mest sugna på?

13 kommentarer:

  1. Jag har det rosa och jag gillar det INTE. För det är krackle som jag är attans så trött på. Köpte det för att det var rosa och holografiskt (gissa när) men näej. Krackle är inte för mig.

    SvaraRadera
  2. Jag har aldrig gillat krackel. Äger därför inget, och bara väntar på att det ska trenda över. Men visst är det kul att Isadora släpper nytt mest hela tiden, absolut.

    SvaraRadera
  3. Tyckte det var väldigt fint, men lär aldrig köpa ett själv :)

    SvaraRadera
  4. Jag blir inte så sugen. De påminner mig lite om Katy Perry-lacken fast de är snyggare...

    SvaraRadera
  5. Jag gillar! Är sugen på det rosa och blåa. Fast hade dom varit vanliga lack hade dom nog varit ännu snyggare

    SvaraRadera
  6. Mrs Data: Det är nog många som känner så nu. Jag är dock oväntat pepp nu när jag såg dem i verkligheten.

    Malin: Undrar vad som blir nästa stora trend? Jag är förvånad över att kracklet hållit i sig så länge. Jag pendlar lite fram och tillbaka i hur jag gillar det eller ej.

    Blowfish: Så rä det med vissa trender!

    Emma P: Hrm, jag var inte så imponerad av Katy P (utom not like the movies, om den nu var med där), tycker nog att dessa är roligare.

    Emelile: Det har du kanske rätt i! Jag hoppas att IsaDora tar upp holotråden sedan, apropå om det rosa varit ett vanligt lack...

    SvaraRadera
  7. Nej, usch. Inte min grej!

    SvaraRadera
  8. Har kikat på dem i butik men jag vet inte. Gillar hololacken och håller med Emelie, hade det varit vanliga lack hade jag köpt direkt! :)

    SvaraRadera
  9. Jag kan nog inte bli tröttare på krackel lack än jag är nu... Kan ingen av tillverkarna hitta på en annan idé snart, vad som helst.

    SvaraRadera
  10. Är ju ganska trött på dessa krackeleringslack - men det guldiga skulle man kunna göra något snyggt med!

    SvaraRadera
  11. Om jag hade använt annat än vattenbaserade lack så hade jag definitiv köpt dessa. Helt underbara, både krackeffekten och glitter ser fantastisk ut!

    SvaraRadera
  12. Teenage Dream är så fin, älskar den, min glitterfavorit! Jag har köpt den både som mini och fullsize...

    SvaraRadera
  13. Lillasyster: Smaken är som baken =)

    Josephine: Det kanske kommer?

    Cactus: Flera verkar känna så...

    Caroline: Jag det kan man säkert!

    SminkJante: Kul att du gillar! Du kanske kan inspirera någon tillverkare att göra miljövänliga varianter?

    Emma P: Jag får kanske spana in de igen då!

    SvaraRadera