tisdag 8 november 2011

Turnaround till testning!


Håll i hatten, här ska testas nytt på natten! Både nya nattkrämen Turnaround Overnight Radiance Moisturizer och nyformulerade serumet Turnaround Concentrate Extra Radiance Renewer från Clinique kommer att sättas på håra prov här framöver. Glåmig hud, vik hädan!

Precis innan jag kom hem igår och hittade godbitarna i brevlådan hade jag varit en sväng inom Åhléns för min mammas räkning och haffat en nattkräm till henne (de hade redan hunnit sälja slut på hennes Åhléns!). Cliniquebonusen där gäller till imorgon också, om jag inte är ute och cyklar.

Här kan ni läsa mer om produkterna.

4 kommentarer:

  1. Dessa är jag så himla nyfiken på...får nog bli en julklappsönskan :)

    SvaraRadera
  2. Johanna: Det låter som en bra önskning! Efter första natten känns det lovande :)

    SvaraRadera
  3. Spännande, Cliniques produkter är ju oftast toppen!

    SvaraRadera