söndag 13 november 2011

Lördagsöga i blått




Såhär såg jag ut igår på gåsafest. Blå skuggan ur Eye Shadow Trio 88 Peacock från IsaDoras julkollektion Red Rush är en riktigt gnistrande fin partyskugga. Här har jag kombinerat med Superliner Blue Eyes Luminizer som jag berättade om igår. Lite mer markerat än jag brukar köra till vardags.


Till ögonen använde jag Superliner Blue Eyes Luminizer från L'Oréal Paris, IsaDorapaletten, Glow Stick i färgen 09 Gold Vanilla (färgprov här!), Big Bold Mascara Super Volumizing, Beauty Base Dark Under Eye Concealer från Lumene, Cliniquekajalen Deep Cobalt och Clinique Instant Lift for Brows.

På läpparna hade jag Jellly Kiss 59 Merry Berry, (samma färg som Merry Red i årets julkollektion).


Som bas hade jag Anti-Shine Mattifying Powder SPF 15 i kulören 3o Matte Blonde, de tre IsaDorastiften jag visade här (Gold Vanilla, och Glow Stick Bronzer i Bronze Kissed och Glow Stick Blusher i Rose Bud) som highlighter, bronzer och rouge, Lumene Beauty Base Red Neutralizer och Illuminating Face Base från The Body Shop.

9 kommentarer:

  1. supersnyggt hörru! :-)

    SvaraRadera
  2. Järnspikars är ordet! Tappade andan här!

    SvaraRadera
  3. GRYMT SNYGGT!!!

    Eyelinern ser fin ut! Menar du att du enbart har det matta pudret som bas? Är det täckande?

    SvaraRadera
  4. Privy Counsellor: Tackar :)

    Ingrita: Tack!

    Mrs Data: Tackar och bockar!

    Ninni: Tack snälla!

    Lotta: Tack :)
    Jag har Illuminating Face Base från The Body Shop underst. Kan inte svara helt säkert på hur täckande pudret är, jag duttade mest på lite i t-zonen för att matt ner. Jag ska testa ordentligt och berätta mer sen!

    SvaraRadera
  5. Fasiken vad läckert, riktigt riktigt snyggt!

    SvaraRadera
  6. Emma P: Tackar! Jag blev riktigt nöjd själv :)

    SvaraRadera