söndag 6 november 2011

Lite shopping...




Den tjusiga gröna ögonpennan Liquid Effect Green Glow från MaxFactor slank med i en Nelly-beställning för ett tag sedan. Jag hade den supergröna Celebrate från NARS vårkollektion 2011 i åtanke, min syster blev sminkad med den i New York i våras och jag har varit frestad sedan dess. Celebrate (om det nu är den jag menar) är matt, men Green Glow känns om ett ganska bra budgetalternativ ändå.


Jag råkade också köpa dessa minituber med handkräm för ett tag sedan på H&M. Hur kan man låta bli när det är hästar på? Hoppas nu att innehållet håller måttet. Någon som testat?

4 kommentarer:

  1. Den där kajalen har jag spanat lite på också, den ser rackarns fin ut. Ska bli kul att höra om det håller bra.

    SvaraRadera
  2. Ponnytuberna var jättesöta!

    SvaraRadera
  3. Sminkan: Visst är de! Dessutom riktigt små och väsklämpliga.

    SvaraRadera