fredag 4 november 2011

Recension: Apoliva Makeup Concealer

Jag ska inte hålla er på sträckbänken längre, concealern från Apoliva makeup (färgprov och bilder här) ett riktigt budgetkap! För 89 kr/ 10 ml (och inte hundra som jag först skrev, tack Nissan!) får du en fuktgivande concealer med medeltäckning som sitter bra utan att irritera huden lägga sig i veck.

Apolivas
lilla godbit till concealer finns i tre nyanser. Jag har testat medium, och den är tillräckligt ljus för mig så det bådar gott för alla bleknosar därute. Produkten kommer i en liten smidig hygienisk tub, och innehållet är oparfymerat och anpassat för könslig hud. Spot on, Apoliva!

4 kommentarer:

  1. Låter intressant, får kolla upp den! Smidigt med en liten tub.
    Men, är det verkligen 100 ml i den? Eller 10..?

    SvaraRadera
  2. Nissan: Oj, inte 100, 10 ska det vara :) Tack!

    SvaraRadera
  3. Låter spännande, så det får bli en titt på det nya sminksortimentet nästa gång jag är på apoteket!

    SvaraRadera
  4. Josephine: Det är helt klart värt inspaning!

    SvaraRadera