fredag 25 november 2011

Holofredag + tips




Veckans holofredagsnaglar är Milani 3D i blå nyansen 512 Cyperspace. Det är minsann ett riktigt tjusigt lack med ganska bra holoeffekt, bättre än vad som syns på mina bilder. Solen behagade inte visa sig, så jag har testat ljuset i husets alla lampor. Här har jag tre lager, troligen hade det blivit ännu snyggare med fyra.



Bär du också hololack idag? Kommentera! Länklistan uppdateras så fort jag hinner. Än så länge har jag hittat:
Claws in Color
Sminkan
Kajalpennan
Mrs Data
Brilliant Nail
Cactus
Och ett litet tips:

Jag har köpt mina Milani-lack hos Cherry Culture. Där är visst 20 procents rea nu...

7 kommentarer:

  1. Läckert som bara den, funderar själv på något liknande på mina naglar nu i helgen. På tårna däremot så sitter OPI(Koala Ber-y) ett chockrosa som jag köpte för några veckor sedan. Funderar på att köpa OPI(Thrill of Brazil) den är ju underbar. Trevlig Helg!!

    SvaraRadera
  2. Jag älskar Cyberspace! Det är jättefint!

    Och du, vill du att jag skakar ihop ett holo-överlack till dig så maila mig din adress så kommer det ett på posten.

    SvaraRadera
  3. Jättefint blev det!
    Jag är oxå med :)!

    SvaraRadera
  4. Det blir då aldrig av att jag beställer dessa. Det här ser så himla fint ut. Måste få tummen ur snart.

    SvaraRadera
  5. Fint! Blir så sugen på att köpa holo lack! Jag har köptstopp.. Men så halkade jag in på Kicks och köpte tre av deras egna lack.. Oops! Och idag fick jag en adventskalender från TBS av sambon :D

    Ha en underbar helg du! Tack för att du kommenterar hos mig, jag blir lika glad varje gång. Nu ska jag jobba till nästa fredag igen men ska försöka fixa vettiga inlägg!

    SvaraRadera
  6. Peter: Tack! Och tack detsamma :)

    Sminkan: Tack! Ja! Det vill jag jättegärna! Adress kommer pronto!

    Brilliant Nail: Tack! Vad kul :)

    Pamsan: Tack! Det är ju bra läge nu med rabatten.

    Blowfish: Tack! Åh vilken lyx med adventskalendern! Hoppa vi får se mkt av den på din blogg :)

    Supertrevlig helg till dig också! Hoppas att inte jobbet tar för mkt energi.

    SvaraRadera