torsdag 10 november 2011

Grönöga med Peacock Eye Shadow Trio från IsaDora




Idag blev jag helgrön om ögat med Eye Shadow Trio 88 Peacock från IsaDoras julkollektion Red Rush. Jag lade den gröna skuggan ur paletten på hela ögonlocket och en bit längs undre fransraden. Som highlighter på brynben och i inre ögonvrån använde jag Glow Stick i färgen 09 Gold Vanilla (färgprov här!).


Här ser ni också hösten tjusiga rouge Gradient Powder Blusher från Clinique, krämskuggan Cute-cumber från samma märke, Beauty Base Dark Under Eye Concealer från Lumene och 24/7 glide-on eye pencil i Stash från Urban Decay.

9 kommentarer:

  1. Fint ju, du passar bra i grönt :D
    Skulle man nån gång kunna få se dig i en klassisk svart sotning? :)

    SvaraRadera
  2. Oh så snyggt. Vilken kalaspalett!

    SvaraRadera
  3. Jättefint! Snygg färg, klär dig bra!

    SvaraRadera
  4. Blowfish: Tack så mycket!

    Visst kan man få se mig i traditionell sotning också! Kanske i helgen, till och med. Oftast blir det dock med ett stänk av färg :)

    Emma P: Tack! Ja, visst är den fin!

    Lotta: Tack! Jag älskar grönt!

    SvaraRadera
  5. Superfint! Gillar när du tar i lite och vågar.

    SvaraRadera
  6. Des: Tack!

    Ninni: Tack, kul att höra!

    SvaraRadera