söndag 24 augusti 2014

Tio tomma #13

Med tanke på att jag är uppe i tio tomma #13 förstår man att jag ändå gör av med en hel del grejer, och det är ju tur, med tanke på hur mycket jag samlar på mig! Här följer en kort presentation av produkterna. Följ länkar för recension: 
  • 2 in 1 Blemish Treating Moisturiser  från ACO Spotless. Jag använder den som serum  i t-zonen, och tycker att den motverkar tilltäppta porer fantastiskt bra.
  • Glam Bronze Trio från L'Oréal har varit en storfavorit, framförallt på resande fot. Nu har dock dosan gått sönder och då orkar jag inte släpa runt den. Med tanke på hur många liknande produkter jag har känns det inte motiverat att ha den kvar. 
    Garniers BB Cream Miracle Skin Perfector var jag ganska positiv till initialt. Nu har jag samlat på mig många som är mycket bättre och dessutom är tuben gammal. Ajöss!
  • Världens bästa ögonprimer, Urban Decay Eyeshadow Primer Potion. Jag har nog aldrig skrivit någon regelrätt recension, men UDPP som den brukar kallas är outstanding bäst. Detta är säkert min femte tub och jag har redan en ny på gång
    Honeymania Lip Balm från The Body Shop. Trevlig men aningen för söt i doften. Inte slut, men började kännas ohygienisk p g a förpackningen.

       
    Till kropp, kalufs och klor:
Hoppas ni har en trevlig söndag!

6 kommentarer:

  1. Anar jag en höstrensning där? : )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jajemän, snart kommer tio tomma till :)

      Radera
  2. Ettan måste jag testa! Kanske kan funka när jag använder foundation.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan den göra! Lite varning för "rullfnaseffekt", men det är ju himla individuellt. Jag anävnder den mest på kvällen, men den är ursprungligen tänkt som en fuktgel, så den borde funka även på dagen.

      Radera
  3. Vad intressant att du använder ettan som ett serum. Jag har alltid bara punktbehandlat med detta låter ju himla smart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det funkar riktigt bra faktiskt, iallafall på kvällen.

      Radera