fredag 22 augusti 2014

Shoppat till preggohyn: Tea Tree Face Mask

 
Nu är jag nästan halvvägs igenom graviditeten, phu! De allra värsta hudproblemen från första trimestern börjar ge med sig, men helt lugnt är det inte. Därför slog jag till på trevliga Tea Tree Face Mask från The Body Shop (recension) när jag ändå var där för att förnya mitt medlemskap i kundklubben. 

Det är minsann lite klurigt när huden plötsligt ändrar sig så mycket. När det värsta illamåendet lagt sig kan det ju vara kul att shoppa lite nytt, men innan dess är det verkligen mindre kul. Jag tänkte skriva lite mer om mina ändrade hudvårdsrutiner längre fram, bland annat använder jag Tea Tree Cool & Creamy Wash från samma The Body Shop-serie också just nu. Min recension av den hittar ni här.

Veckans holofredag dyker upp efter lunch, håll ut!

2 kommentarer:

  1. Yay! Är du gravid igen, det har jag helt missat, vad roligt! Grattis! Själv pustar jag mig igenom mina sista fem veckor...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Men phu, de sista fem är inte så lätta. Heja heja!

      Radera