tisdag 12 augusti 2014

EOTD med IsaDora Pink Pashmina

Man skulle kunna tro att jag skulle hugga in på den varma paletten i IsaDoras höstkollektion Coffee & Poetry  först, men nu blev det istället den kallare lilatonade Eye Shadow Quartet 95 Pink Pashmina. Jag gillade den riktigt mycket! Skuggorna var mjuka och fina utan smul och nedfall.

Nagellacket jag visade tidigare idag, 791 Autumn Leaves, passade klockrent till.


Här har jag använt alla fyra skuggorna i paletten. Jag passade också på att testköra nyheten Shadow Liner Waterproof Eye Pen, och även den visade sig vara en trevlig bekanskap. Hoppas på fler färger framöver!

I dagens: rouget Sugarbomb från Benefit The Body Shops Honey Bronze Bronzing Powder, Multi Vitamin Gloss i 39 Pink Apple, Eye Shadow Quartet 95 Pink Pashmina, nyheten IsaDora Flashing Volume Instant Effect Mascara, The Body Shops All-in-One InstaBlur (recension här!), nya ögonprimern InstaBlur Eyes från samma märke, och IsaDoras Shadow Liner Waterproof Eye Pen.

6 kommentarer:

  1. Snyggt!! Fick ett sug efter lila sminkning nu så det får det bli :)

    SvaraRadera
  2. Det här var riktigt fint! Jag tror att jag ska testa min ikväll:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack! Ska bli jättekul att se vad du hittar på!

      Radera