torsdag 28 augusti 2014

EOTD: Mossgröna linjer


Kommer ni ihåg att jag instagrammade sminkspirationsbilden till vänster tidigare i veckan? Åhléns klubbtidning brukar ha en hel del trevliga sminkbilder tycker jag! Jag använde helt andra produkter än de gjorde till sin bild, men det är ju just det som är kul med att härmas lite, att man kan göra det enligt man-tager-vad-man-haver-principen!





Jag hade främst min fina Diors Mystic Metalics 384 Bonne Étoile! Nedan ser ni vad jag mer använde:

Äggskalsvita Daytime från Kicks Private Label lite överallt,  Lancôme Effacernes Longue Tenue Concealer, maskaran Silfr i brunt från IDUN Minerals, The Body Shops nya ögonprimer InstaBlur Eyes, Lancôme-kajalen Emerald Nights och Inliner Kajal från IsaDora.

 
Missa inte tisdagstävlingen, pågår till och med på tisdag!

10 kommentarer:

  1. Åh vilken fin eyeliner du fått till!
    Grönt som eyeliner är nog min favorit :D

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Färgen på eyelinern är underbar, en sådan där färg som passar till allt och alla

    SvaraRadera
  3. Riktigt snygg eyeliner! Och jag håller helt med, självklart kan kan härmas medveten helt andra produkter:)

    SvaraRadera
  4. Med helt ska det stå, inte medvetet. Auto correct:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hehe, så länge auto correct inte drar till med något snuskigt kan man stå ut :)

      Radera
  5. Urfint! Jag har glömt bort min Dior-palett, måste ta fram den!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det måste du göra! Och jag måste använda min oftare!

      Radera