tisdag 19 augusti 2014

Shopping: Clinique Grandest Gold

Shoppla! Sommaren är inte över än och jag kände att jag absolut inte kunde vara utan den tredje av årets tre sommarfärger  (följ länk för färgprover) av Cliniques Chubby Stick Shadow Tint for Eyes. Nu finns alltså även 14 Grandest Gold på plats hos mig.

Här ser ni den på handryggen, den skiftar från guld till skir vit beroende på ljus. Jag tror att den blir finfin som highlighter, ovanpå en annan skugga eller alldeles ensam till en enkel sommarsminkning. EOTDs kommer inom kort!

2 kommentarer:

  1. Den ser jättefin ut. Jag tycker det är riktigt snyggt med en ljus ögonskugga på hela ögonlocket och så en lite mörkare färg i globelinjen bara för att definiera ögat.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst gör den! Ja, det du beskriver är himla snyggt. Enkelt och bra :)

      Radera