torsdag 28 augusti 2014

IsaDora Eyebrow

Jag har säkert två andra utskick från  IsaDora som jag inte hunnit kika närmare på, men nu väljer jag ändå att presentera senast först. Idag (läs:igår) landade ett gäng brynnyheter hos mig. IsaDora hakar på trenden med markerade välskötta bryn och lanserar Brow Shaping Gel och Brow Styling Wax Pen

Bryngelen Brow Shaping Gel (109 kr) är egentligen inte ny, men den har fått en precisionsborste i mindre modell för enklare applikation. Med gelen formar och fixerar man sina bryn och den ska hålla hela dagen. Formulan ska dessutom ge volym (!). Kommer i fyra färger, Transparent, Light Brown, Dark Brown och Cashmere.

Jag har tesstat Brow Shaping Gel och gillar den mycket. Möjligen önskar jag att Light Brown var ljusare, då jag oftast får köra med den genomskinliga istället. Mest praktiskt annars är ju om man får färg och styling i ett!
 
Brow Styling Wax (79 kr) Pen är en transparent ögonbrynspenna för att fixera och forma ögonbrynen. Inga konstigheter. I lanseringen ingår bland annat också: 
  • Eyebrow Pencil med borste (89kr) som kommer i fyra bruna nyanser och i svar. Inser att jag måste spana efter "rätt" bruna nyans här.
  • Eyebrow Pencil Waterproof (89kr) som jag använt och gillat länge. Light Brown passar mig bra.
  • Eyebrow Lifter Highlighting Pen (89kr) är en ljusrosa kritig penna att ljusa upp under brynet med. Denna är en personlig favorit. Ett måste för trötta småbarnsföräldrar!

2 kommentarer:

  1. Jag gillar mer och mer färgad bryngelé. Har precis köpt mig en ny sådan av koreanskt märke, men egentligen spelar inte märket någon större roll har jag märkt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag också, så praktiskt med styling o färg i ett! Och ja, detta är nog en produktkategori där märket spelar mindre roll!

      Radera