lördag 9 augusti 2014

Färgprover: läppgojs ur IsaDora Coffee & Poetry

Jag har en hel del färgprover från IsaDoras höstkollektion Coffee & Poetry att bjuda på framöver. Nagellacken har vi redan kikat på, och nu är det dags för läpparna.

Överst ser ni Perfect Moisture Lipstick (119 kr) i 132 Pink Pashmina, i mitten Twist-Up Gloss Stick (129 kr) i snygga vinröda nyansen 28 Wine Red och längst ner Multi Vitamin Gloss (129 kr) i ljusrosa 39 Pink Apple

Här ser ni alla tre, på bar hud på handryggen. Wine Red är, precis som jag trodde vid första anblick, min favorit! Ser ni något ni gillar?

4 kommentarer:

  1. Jag tror inte just de färgerna är så bra på mig men snyggt på andra!

    SvaraRadera
  2. Pennan ser urfin ut! Stiftet verkar vara i min smak också, måste kolla IRL i veckan.

    SvaraRadera