onsdag 20 augusti 2014

Grön onsdag med Electric Green

Nu har vardagen dragit igång såpass att jag har koll på vilken veckodag det är. Det tänkte jag fira genom att äntligen vara med i Karins gröna onsdag igen! Ibland tenderar bloggar (även min, i allra högsta grad!) bli en lång uppvisning av nyheter som lockar till köp, men idag har jag plockat fram en gammal goding istället för en spännande nyhet. Jag ger er Mavala 126 Electric Green, en grön favorit. I vissa ljus skiftar den lätt duokromt i guld, men det lyckas jag tyvärr inte fånga med kameran.

8 kommentarer:

  1. Härlig grön färg. Grönt är en underskattad färg på naglar =)

    SvaraRadera
  2. Härlig nyans! Mavala är sjukt underskattade egentligen =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamen visst, tänkte precis på det när jag sorterade igenom Helmern häromdagen :)

      Radera
  3. Så snyggt!
    Undrar om det finns kvar i butik..

    SvaraRadera