måndag 25 augusti 2014

Färgprover på IsaDora Shadow Liner Waterproof Eye Pen och Twist-Up Eye Gloss 15 Vintage Brown

Jag insåg just att jag har ett helt gäng färgprover från IsaDoras höstkollektion Coffee & Poetry kvar att visa. Först ut: nya färgen av Twist-Up Eye Gloss, 15 Vintage Brown samt nyheten Shadow Liner Waterproof Eye Pen. Här ser ni dem på bar hud på handryggen:
 
Shadow Liner Waterproof Eye Pen ska inte kladda, hålla i minst 8 timmar, vara högpigmenterad och täckande. Konsistensen ska vara mjuk och lättapplicerad. I änden finns en inbyggd pennvässare. Jag har hunnit testa lite och gillar både konsistens och hållbarhet. Svart är däremot en färg jag sällan använder, så jag hoppas på fler och roligare färger framöver.

Här hittar ni fler färgprover från IsaDoras höstkollektion Coffee & Poetry:
Fler färgprover kommer efterhand!

4 kommentarer:

  1. Shadow liner pen har jag också och det jag har testat den tycker jag den känns asbra. En bra quick fix när man vill rama in lite men inte bara ha mascara och inte hinner vanlig eyeliner. Skuggpennan fick jag inte men har en hög sen tidigare och använder dem typ aldrig faktiskt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Var inte ledsen att du missade skuggpennan, jag kan inte få dem att sitta, hur jag än försöker.

      Radera
  2. Jag kände lite på shadow liner i butiken och jag undrar om den verkligen sitter, Jag testade genom att göra ett streck på handen och sedan gnuggade jag på det och det bara försvann. Det blev inget kvar alls. Om den ska vara vattenfast och sitta hela dagen, så vill jag nog behöva ha någon borttagning för att få handen helt ren, men något sådant behövdes inte. Vad tycker ni andra? Sitter den kvar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte hunnit testa så många gånger, men lovar att återkomma! Det beror säkert på vad man kombinerar med, har för mig att jag hade både UDPP och puderskuggor ihop med den när jag testade, och då satt den bra.

      Radera