lördag 23 augusti 2014

Lördagsöga med IsaDora Coffee & Poetry

Ikvälll presenterar jag ett öga med skuggorna ur den varma paletten  96 Coffe & Poetry i IsaDoras höstkollektion med samma namn. Precis som i den kalla paletten Pink Pashmina (följs länk för sminkning) är skuggorna lätta att jobba med och krämigt mjuka. Inget smul!
 
Här har jag provat alla fyra skuggorna. Jag gillar verkligen färgkombinationen, den blev härligt höstigt varm tycker jag.

Vad jag använt: Face Primer Skin Brightening SPF 20 Line Tamer från Colorscience, Shimmer Waves Bronze från The Body Shop, IsaDora Eye Shadow Quartet i 96 Coffe & Poetry, Clinique-rouget Ginger Pop (följ länk för färgprov), IsaDora Twist-Up Gloss Stick i snygga vinröda nyansen 28 Wine Red, Smoky 2 in 1 Gel Liner i Carbon Brown också från The Body Shop, Ivory Tower från Lily Lolo samt Flashing Volume Instant Effect Mascara och Inliner Kajal från IsaDora.

7 kommentarer:

  1. Superfint, jag stod och tittade på kollektionen på Åhléns häromdagen och färgerna är väldigt fina.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! Båda paletterna skulle passa dig perfekt :)

      Radera
  2. Jättefint! Är såå nällad på den paletten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Den är en ritkigt fin höstpalett!

      Radera
  3. Varma bruna o brända nyanser passar verkligen till dina blå ögon! Jättesnyggt :)

    SvaraRadera
  4. Åh det här var fint, så vackra färger i den paletten!

    SvaraRadera