onsdag 27 augusti 2014

Grön onsdag med Depends nya 426


Idag firar jag Karins gröna onsdag med splirrans nya nummer 426 från Depends juveltonade höstkollektion 2014. Färgen är mörkt tealgrön, fullproppad med skimmer. Lackegenskaperna är, vad jag märkte på min hastiga lackning-på-altanen-medan-sonen-leker-i-trädgården, utmärkta. Här ser ni endast ett lager, men jag hade å andra sidan ett annat tealgrönt lack under. Vad tycker ni om  426 och resten av Depends juveltonade höstkollektion?


 
Hela kollektionen finns att spana in här. Och förresten, missa inte tävlingen jag la ut igår. Vinsten består av en hel massa fint från The Body Shop.

10 kommentarer:

  1. Åh så fint! Tror att mitt paket ligger på posten och väntar! =)

    SvaraRadera
  2. Jättehärlig nyans, hade vi inte ett H&M-lack som är nästan likadant, blir sugen på att ta fram det.

    SvaraRadera
  3. Åh, detta var ju superfint!

    SvaraRadera
  4. Jag gillar det här! Kan nog slinka med i kundvagnen när det kommit ut i affärerna.

    SvaraRadera