torsdag 6 november 2014

Shoppingtips: Clinique-erbjudande x 2

Jag har verkligen legat av mig med shoppingtipsen, men det ska vi ändra på nu! Cliniqueerbjudanden brukar jag komma ihåg att tipsa om och idag kan jag bjuda på två olik! Till och med 11/11 får man följande vid köp av två Cliniqueprytlar på Åhléns:
  • Dramatically Different Moisturizing Lotion 15 ml 
  • Liquid Facial Soap Mild 30 ml
  • Even Better Moisturizer SPF20 7 ml
  • Even Better Eyes Dark Circle Corrector 2 ml
  • Even Better Hand Skin Tone Correcting Lotion SPF15 15 ml
  • High Impact Lip Colour SPF15 i Extreme Pink
  • Cream Shaper for Eyes i Black Diamond
  • High Impact Mascara i Black

Hos Cliniques svenska webshop får man detta lilla kit veckan ut vid köp av två produkter. Inte lika kul, men Superdefense SPF 20 Daily Defense Moisturize är en ruskigt bra dagkräm!

Jag slog ju nyligen till på Chubby Stick Cheek Colour Balm  02 Robust Rhubarb och favoritkajalen Clinique Quickliner for Eyes i mörklila 02 Intense Plum i samband med ett annat fint erbjudande, så jag vet inte riktigt hur jag ska satsa. Klart är att jag behöver både en ny Moisture Surge Intense Skin Fortifying Hydrator och en till flaska Smart Custom-Repair Serum, men det blir ju attans dyrt utan rabatter...

Andra bra tips är min nuvarande favorit Superprimer Color Corrects Redness (recension här!), eller varför inte ett  Long Last Lipstick Soft MatteHär kan ni se klassiskt djupröda kulören Matte Crimson på mina läppar!

2 kommentarer: