fredag 28 november 2014

Holofredag med The Shifty Chameleon

 
Välkomna till höstens sista holofredag! Som jag skrev häromdagen blir det uppehåll på obestämd tid framöver och då känns det iallfall bra att kunna visa ett ritkigt tjusigt lack idag.


The Shifty Chameleon från Too Fancy Lacquerköpt via Edgypolish, är inte det allra mest holografiska i samlingen men det är otroligt fint tycker jag.

Det är verkligen inte alla hololack som är såhär snygga även när regnbågarna vilar sig. Duorkomt och holo, det kan ju inte bli bättre! Lackegenskaperna var perfekta. Jag vill gärna ha fler lack från Too Fancy, holofredag eller ej.


Ikväll ska jag äntligen åka hem efter tre dagars intensivt föreläsande i Göteborg. Det var otroligt mysigt att träffa Ninni, men tre dagars sådant intensivt jobb i kombination med förkylning och att vara höggravid var ingen hit. Helgen har sällan varit mer välkommen!

Är ni med och firar idag? Klistra in era länkar nedan och hojta gärna till i kommentarerna! (mitt inlikz-konto är påväg att gå ut...) Hoppas att många är med, tack för alla fina regnbågar!




   

    An InLinkz Link-up
   

8 kommentarer:

  1. Mycket vacker färg =) Hade varit roligt att vara ned-men ska prova ett specifikt nagellack till imorgon och det är inte holo. Dock mycket vackert.

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Jag har också ett blått Too Fancy Lacquer-lack idag. Himla trevliga lack är min erfarenhet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Ja, de är väldigt bra! Ditt var också himla fint!

      Radera
  3. Riktigt fint! Too Fancy Lacquer har precis som Smitten många fina holosar och färger som en annars inte ser så ofta när det gäller holosar. Vill säga tack till alla sköna holofredagslack genom åren! Kommer förstås fortsätta bära hololack på naglarna men kanske inte alltid på just fredagar. :)

    SvaraRadera
  4. Verkligen ett superfint lack, en värdig årsavslutning på höstens holofredagar. Känns lite sorgligt, hoppas att de tar fart igen i vår...

    SvaraRadera