torsdag 13 november 2014

Julaskar från Ciaté

Tillåt mig presentera årets julaskar brittiska lackmräket från Ciaté: Nail Taxi, Candy Cane, Tree Trinket och Mini Manor House, som är Ciatés adventskalender med 24 luckor.


Ciaté Candy Cane (båda bilderna ovan) är julens typiska Ciaté-hus med doftande (!) Mini Paint Pots lack. Lacken doftar pepparkaka, nytvättat, barrdoft och polkagris. (265 kr) Jag är rysligt nyfiken på dessa, både för att de ser fina ut och för dofterna.

 Nail Taxi med tre fulstora lack (265 kr), en söt ask med söta färger!

Ciatés adventskalender Mini Manor House med 24 luckor innehållandes 23 minilack och ett fullstort (695 kr). Flera av lackfärgerna är helt nya. Visst ser den spännande ut!


Ciaté Tree Trinket är en Mini Paint Pot i färgen All Aglow i en tjusig julgranskula (95 kr). Tänk att dekorera en gran full med sådana små läckerheter!


Vilka julaskar hamnar på era önskelistor? På min landar  nog Nail Taxi och Candy Cane överst, även om det hade varit väldigt roligt att lägga vantarna också på den stora smarriga adventskalendern...

Ciaté säljs bl.a. på Åhléns, Kicks, NK, Sephora, Eleven.se och andra utvalda parfymerier, webbshoppar samt livsstilsbutiker.

6 kommentarer:

  1. Glittren ser rätt fina ut. Fast jag ska nog satsa på nya glitter från Cirque och Darling Diva...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så många glitterlack! Så få naglar! Gah!

      Radera
  2. Alla ser fina ut men mest hade jag nog velat äga taxin och kalendern :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kalendern hade verkligen varit lyxigt att ha!

      Radera
  3. Det var lockande lack minsann!

    SvaraRadera