söndag 30 november 2014

NailArt Sunday med Snow Globetrotter och Twighlight

När det är fritt tema i NailArt Sunday hos LeLack är jag sällan sen att haka på, då kan man ju komma undan med en sånhär enkel manikyr! Bilderna blev inte de allra bästa, men jag är helt kär i Snow Globetrotter från OPIGwen Stefani Holiday 2014, så jag visar minsann ändå!

Det röda lacket under är ett av Lumenes ursnygga röda jullack från förra året, Twiglight. Är ni nyfikna på hur årets jullack från Lumene ser ut föreslår jag att ni tittar in imorgon, då kommer rapport om den (om jag inte har vabbat ihjäl mig innan dess).


18 kommentarer:

  1. Åh vad fint de passade ihop! Härlig kombo! :D

    SvaraRadera
  2. Snyggt med så många olika storlekar på glittren.

    SvaraRadera
  3. Det här var en klart julvärdig manikyr! Jag är också väldigt förtjust i Snow Globetrotter och den gjorde sin bra på rött också...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, Snow Globetrotter är så fint! Man vill testa över alla färger :)

      Radera
  4. Fina klassiska julnaglar-blir det repris på julafton? Jag tror att Snow Globetrotter skulle göra sig fint på mörkblått också. Som en snöig vinterhimmel =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Kanske... Jag brukar fastna för rött och guld när det väl gäller :)

      Snow Globetrotter + blått låter som en riktig hit!

      Radera