onsdag 19 november 2014

Påfyllning till mamma och bebisar från apoteket

I samband med öppnandet av nya webshoppen erbjuder Apotek Hjärtat 20% på hela beställningen för klubbmedlemmar. Jag var inte sen att haka på, det behövs en hel del apoteksgrejs när familjen utökas. Utöver nässpray, plåster, amningskupor och munvård (ta tre betala för 2 just nu!) blev det en hel del hudvård, både till mig och barnen:
  • Apotek Hjärtats egen intimolja, behövs säkerligen både före och efter förlossning.
  • VichyIdéalia Eyes behövs redan nu då vabruari kommit tidigt i år och gravidinsomnian pågår för fullt. Kan tänka mig att den kommer väl till pass även när man blir tvåbarnsföräldrer...
  • Bepanthen - överlägset bäst till bebisrumpor!
  • Ljuvlig Body Lotion till bebisar från  från Sophie la Girafe Baby, passar både till storebror och småsyskon. (följ länk för recension)

I samma stund som jag packade upp grejerna insåg jag att jag glömt en del, så det hinner bli minst en beställning till innan rabattkoden går ut!

Tummen upp till Apotek Hjärtats ehandelssatsning, det gick supersnabbt och smidigt att få paketet. Nu ska jag vabba vidare, vi ses i grön onsdag senare!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker Hjärtat är absolut bästa apotekskedjan. Bra kundklubb och alltid pigga på nyheter.

    SvaraRadera