måndag 17 november 2014

Shoppat: OPI Gwen Stefani Holiday 2014

I samband med att lacken släpptes i butik i förra veckan presenterade jag årets julkollektion från OPI heter OPI Gwen Stefani Holiday 2014. Jag var tyvärr tvungen att tacka nej till presseventet och fick därmed vackert shoppa själv. Här ser ni vilka lack jag införskaffat till att börja med!

Jag slog till på Snow Globetrotter, Comet in the Sky,  Christmas Gone Plaid och Red Fingers & Mistletoes. Ångrar redan att jag inte också köpte minst  So Elegant, First Class Desires och  I Carol About You också. Får se om det kan bli ändring på det framöver!

Vilka OPI Gwen Stefani Holiday 2014-lack har ni slagit till på?

14 kommentarer:

  1. Funderar också på att klicka hem ett gäng men har inte bestämt vilka än. Så många lack man vill ha ju.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, egentligen vill man ju ha nästan alla...

      Radera
  2. De ser fina ut! Jag har inte köpt något av dem ännu, funderar på att slå till på Snow Globetrotter men i övrigt så kände jag mig inte superlockad av dessa lack, många av dem var såpass lika lack som jag redan har.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snow Globetrotter ser jag verkligen fram emot att leka med!

      Ja, många av de röda ffa känns det som om man redan har.

      Radera
  3. Tyckte ingen var intressant tidigare men dina bilder får mig ganska sugen på de du valt! :)

    SvaraRadera
  4. Jag är sugen på det gröna som jag tycker ser jättefint utm

    SvaraRadera
  5. Kunde inte heller gå. Så fina lack :)

    SvaraRadera
  6. Det ser ut som bra val!:) men ja, So Elegant är jäkligt värd att ha, för att inte tala om Kiss Me or Elf, den är så vacker!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det får nog bli ett varv till inom kort!

      Radera
  7. Åh så fina :) Ska bli kul att få se dem sedan

    SvaraRadera