tisdag 11 november 2014

Kalasöga med Idun Minerals Ask

Till helgens tvåårskalasöga passade jag på att testa brynnyheten Ask från IDUN Minerals. Den känns väldigt bra i konsistensen och borsten, men nyansen är lite för grå för mig tror jag. Jag får spana in Lönn istället så fort jag får chansen!

På ögonlocken sitter min nya kajal Clinique Quickliner for Eyes i mörklila 02 Intense Plum och tre skuggor ur paletten Kärleksört  från IDUN Minerals.

Rouget Smultron och paletten Kärleksört  från IDUN Minerals.


I dagens:

6 kommentarer:

  1. Den där idun paletten är ju så fin, jag är jättesugen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är superfin, tveksamt dock om den går att få tag på längre... Hoppas de släpper fler paletten inom kort!

      Radera
  2. Det här var riktigt fint! Gillar verkligen eyelinern till skuggorna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! JAg blev ganska nöjd med färgkombon själv, lite ovanlig sådär.

      Radera
  3. Grymt snyggt, en av dina finaste nånsin! Den skulle jag köra ofta om jag var du. :-)

    SvaraRadera