fredag 7 november 2014

Holofredag med Creme de la creme

Idag var det nära ögat att det inte blev någon holofredag alls! Vi är mitt uppe i tvåårskalasförberedelser och efterdyningarna av nästan två veckors krasslighet för hela familjen, phu! Nu på morgonkvisten visade sig en liten strimma dagsljus, och då lackade jag snabbt som ögat över befintliga guldnaglar med H&MCreme de la creme.  Bilderna blev inte så bra ändå, och jag minns lacket som tjusigare, så kan det gå. Jag har å andra sidan konstaterat tidigare att metalliclack inte funkar så bra under holo...

Är ni med och firar holofredag idag? Klistra in era länkar nedan, så hittar jag er lättare!


   
   

14 kommentarer:

  1. Jag tycker att det ser riktigt snyggt ut. Jag är med och visar sparsamt med holo.

    SvaraRadera
  2. Inte med och firar, men det är mycket tjusigt =)

    SvaraRadera
  3. Läckert med guldholo! Tur att solen tittade fram:)

    SvaraRadera
  4. Vackert lack! Det är inte dumt med guldholo!

    SvaraRadera
  5. Snyggt! Guldholo ser man inte ofta, jag tycker det är fint. Ljuset så här års är inte så samarbetsvilligt bara...

    SvaraRadera